tirsdag den 5. juni 2012

Sommerfuglestolen

For lang tid siden byttede vi os til bl.a denne stol, nu har den fået nyt udseende. 
 Den havde en lidt stor nakkestøtte hele vejen tværs over ryggen (se før og nu) men det virkede så klodset så måske laver jeg en lidt mindre nakkestøtte til den. Stoffet fandt jeg i torsdags i den lokale genbrug og det satte gang i ombetrækningen og så fik stellet en omgang af en af de nye farver som jeg også har brugt til nogen af kuglelamperne, Ryggen er betrukket med en hør stof som er helt identisk med farven på stellet(stellet er vist ikke det rigtige ord men kan ikke lige komme på andet).



I skal også lige have et billede af min sømandstrøje som jeg købte på gademarkedet i Slagelse, mens jeg drak min morgenkaffe i går klippede jeg rullekraven op og satte lynlås i og så er den super at have på.


1 kommentar: