fredag den 18. maj 2012

Skønne grønne nuancer

Vi spottede en skøn gammel stol gemt helt af vejen bag en masse andre ting i genbrugens udhus for nylig. Stoffet er rigtig velholdt og har en dejlig farve (hvis man da ellers er til støvet grøn, mosgrøn eller hvad farven nu hedder), armlænet og benene skal lige slibes af og nok have en farve der ikke er så hård i forhold til stoffet.


Samme dag dukkede kuglelampen op og i helt samme farve, den har desværre lidt slitage så måske skal den lige have en gang lak:O)


Hvis vi lige holder os til de grønne nuance, så fandt vi også denne skønne lampe for nylig, den skal lige have en ny ledning men ikke et eneste sted er båndet, som lampen er lavet af, gået i stykker.




7 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Er vild med den grønne stol- og mangler endda kun en skammel til en jeg i forvejen har. Men jeg vil meget gerne lave et bytte med dig snart- har stadig 7 kuglelamper liggende! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina
      Du sender mig bare en mail når du falder over noget vi skal bytte med, så må vi se om vi kan handle os frem til et resultat:O)

      Slet
  3. Hej Eva :o)

    Hvad kommer stol og kuglelampe til at koste??

    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine
      Lampen kommer til at koste 150,-kr og med hensyn til stolen, så er jeg ret fristet til at beholde den selv, men jeg har ikke helt afgjort det nu vil jeg lige sætte den istand så skal du nok få besked:O)

      Slet
  4. Jeg er også meget interreseret i stolen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Kristina
      Dejligt med så positivt en interesse, jeg har lige fået tonet en maling til armlænene og er lidt spændt på at få dem malet og se resultatet.
      God dag
      Eva

      Slet