lørdag den 14. april 2012

Retro sofa og lidt småting

Weekenden byder på oprydning på værksted, udstilling og på bloggen, jeg håber virkelig at få opdateret og få priser og mål på alt hvad der roder på bloggen, men der er også lige et sommerhus der skal besøges, det står til nedrivning så vi skal ud og kigge om der er nogle gode ting og sager at købe, det bliver lidt spændende.
Denne skønne gamle sofa har vi haft stående et stykke tid, men nu ryger den ind på MØBELsiden,  så må vi se om den finder et nyt hjem. Den er meget velholdt.

En miniskammel af den gamle slags jeg ved endnu ikke helt hvad der skal ske med den.

Hæklet bomuldstæppe til enkeltseng og to små puder.



Superfint broderi


6 kommentarer:

  1. Rigtig fin sofa... rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. hvad skal I have for sofaen?¨
    mvh
    Ida

    SvarSlet
  3. Sikke en fin sofa :-) har du mål og pris? Kh Britta

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britta
      Sofaen koster 550,-, og måler L184 B 78 H74
      Vil du sende mig en mail hvis du er interesseret for jeg har et par stykker der lige tænker om måler i forvejen. eva2049@gmail.com
      God weekend
      Eva

      Slet
  4. Hej Eva..
    Jeg er meget interesseret i din fine sofa. Jeg vil gerne give 750 for den, hvis den ikke er solgt endnu? skal jeg selv komme og hente den, og i så fald, hvor skal den hentes?
    Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på mail eller telefon, hvis den stadig er til salg.
    erikkeopfindsom@gmail.com mobil: 28353039

    Mvh Rikke

    SvarSlet
  5. Hej
    Er sofaen solgt? Ellers er jeg meget interesseret og vil gerne give 800 kr.Vh signecarlsson@hotmail.com

    SvarSlet