tirsdag den 27. marts 2012

Loppeting fra nabolaget

Vi fik lige et par ting i bilen da der var oprydning hos et par af vennerne i nabolaget, det er jo skønt når det havner her hos os i stedet for at blive smidt ud:O)
En skøn gammel stol som jeg glæder mig til at finde betræk til og jeg tror træværket kan blive rigtig fin hvis det bliver slebet.

Et sjovt gammelt bord som skal have maling og nye fliser.

Jeg ved ikke helt med denne her, ryggen ser ikke helt nem ud (når man ikke er udlært møbelpolstrer men kun er selvlært ombetrækker er det ikke altid let at gennemskue hvordan man eks. vis har fået de snore på ryggen til at holde formen???? nå men det skal komme an på en prøve ellers bliver man jo aldrig klogere:O)

4 kommentarer:

  1. Hej sikke dog nogle fine ting du er kommet hjem med. er ret sikker på den lille lænestol bliver rigtig fin. Go arbejdslyst og dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg vil godt købe lænestolen :-)

    SvarSlet
  3. jeg er særligt vild med den sidste stol -den er så fin med de snore og rundingerne:-) Håber du klarer at få den ombetrukket

    SvarSlet
  4. Tak Louise, arbejdslysten er der masser af men det kniber lidt med tiden for øjeblikket, men det kender vi jo nok allesammen.
    Line: Ja tænkte jeg det ikke nok:O)
    Til Tante sød: Ja jeg skal gøre mit bedste, nu får vi se hvordan resultatet bliver.

    SvarSlet