tirsdag den 20. marts 2012

Jeg overgav mig:O)

Jeg har i mange år elsket min lille telefon, har faktisk haft tre af nøjagtig samme model, lille handy, nem at finde ud af og så har den alt hvad jeg har brug for, eller rettere hvad jeg troede jeg havde brug for, for når den så ikke kan mere så finder man jo ud af, at verden er fuld af nye"har brug for" ting, så nu overgav jeg mig til  mulighedernes verden, og når jeg skal være helt ærlig, så er det jo super spændende men også ret tidskrævende med sådan en lille sag som kan en masse nye ting:O)
Der er ikke blevet lavet mange møbler de sidste dage men men men... vi vender tilbage med nye ting og sager inden længe.

1 kommentar:

  1. Der kan være et helt liv i sådan en telefon.Den blir du rigtig glad for, jeg havde også sådan en lille fiks samsung, før jeg overgav mig til en Iphone, ville nødig undvære den nu...

    SvarSlet