torsdag den 29. marts 2012

En hel trailerfuld stole :O)

Det var hvad vi også fik med hjem fra loppeindkøb i går, 8 stk stole som engang har været meget fine, men som nu ligner noget der kræver en masse tid, arbejde og koster en formue i nyt stof. 
Jeg ved ikke rigtig hvad vi vil gøre ved dem men de var meget billige, 4,- pr stk og så kan det jo godt betale sig at lege lidt og eksperimentere og det er jo det der er så super sjovt:O) 
Nu håber jeg bare at der dukker noget stof op som ikke koster en formue.



3 kommentarer:

  1. Det var godt nok billigt for de stole. Er sikker på der kommer noget godt ud af dem. Ha en dejlig da og weekend.

    SvarSlet
  2. Waaauw hvor ER de fine....Glæder mig til at se hvad du finder på :o)

    Kunne faktisk godt være interesseret i at købe dem alt efter hvad de kommer til at koste :o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  3. Louise: Ja lidt billigere end ret var for jeg kunne åbentbart ikke min lille tabel, vi gav hele 6,-kr pr stk:O)
    Trine: Nu må vi se hvad det bliver til, måske har jeg ikke tålmodighed til at lave 8 ens stole, men hvis jeg finder det helt rigtige stof som min kringlede kreahjerne kan gå ind for, så måske og så kan vi altid vende tilbage til pris osv.
    Rigtig god weekend
    Eva

    SvarSlet