tirsdag den 21. februar 2012

Teak kommode og reol

Så blev de gjort rene, befriet for klistermærker og klæbrig hyldepapir, og til slut har de fået teakolie.
Kommoden er teakfiner som det ses på billed nr to, egentlig havde jeg mest lyst til at male den eller også bare male alle knopperne i regnbuens farver men Finn mener at den lige skal have lov at stå sådan her lidt og denne gang får han lov at bestemme :O)


Reolen her er jeg selv lidt vild med, og ingen tvivl det er igen den kollektive påvirkning for jeg er vokset op med teakmøbler i mit barndomshjem og havde egentlig aldrig tænkt at de skulle ind i mit eget hjem men men men.... man skal aldrig sige aldrig.




4 kommentarer:

  1. Den er så fantastisk, den reol!
    Har i tænkt jer at sælge den?
    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Eva har du ikke modtaget den mail jeg sendte til dig igår?? ;-) ......... venter i spænding på om hylderne kan blive mine

    SvarSlet
  3. Til Stine: Dejligt at du også kan lide den og ja jeg regner med at den skal sælges, jeg håber at få tid til at sætte mål og pris ind på møbelsiden i morgen
    Til Gitte: Beklager at du måtte vente,men jeg har været lidt ophængt de sidste dage men hylderne er reserveret til dig og jeg sender dig lige en mail.
    Bedste hilsner
    Eva

    SvarSlet
  4. Hej Eva
    Godt nok er det et gammelt indlæg, men har du mon stadig kommoden med knopperne og vil du sælge? Skrive endelig!

    Bedste hilsner
    Nina

    SvarSlet