onsdag den 13. juli 2011

Lampeføljeton

SÅ VIDT SÅ GODT
Jeg fandt endelig en ny badebold i går i samme størrelse som den jeg startede mit lampeprojekt med og så gik jeg igang med rådet om sukkervand, 5dl sukker og ca to dl vand blev varmet op i en gryde og smurt på blonderne, det var forholdsvis nemt men noget fedtet stads. Så fik den lov at stå ude i solen og tørre og det var bierne rigtig glade for:O) Jeg har syet en gl lampeskærm fast i åbningen så der var noget at hænge den op i mens den tørrede og den brugte jeg også som fod mens den tørrede udenfor.
Her til morgen tog jeg så luften ud af badebolden, denne gang uden at klippe den istykker for hvem ved måske skal den i igen, næste skridt bliver at få givet den noget der lukker sukkeret inde, ellers kan jeg godt forestille mig at den bliver samlingspunkt for fluer og andet godt, det er jo et helt spisekammer:O)
Føljetonen fortsætter i næste afsnit af Blondelampe



Ingen kommentarer:

Send en kommentar