søndag den 17. april 2011

En gratis kommode

Vi var lige en tur ude i sommerhusområdet for at sætte sedler op om vores åben hus i påsken da øjet strejfede en kommode som stod med en seddel på foran et hus, bilen blev kastet ind til siden og lykkens gudinde var med os, der stod gratis, jeg takkede mange gange hvilket fund og lidt længere fremme var en lille privat bod hvor der stod 11 sonja tallerkener og to Lyngby vaser og 10 glasasietter en lille skål og flødekande med grønne striber, hvor heldig har man lov at være ja og så lidt andet guf.



5 kommentarer:

  1. Utroligt heldigt - det ser ud til at være fine ting :-)

    SvarSlet
  2. Hej Eva
    Jeg er helt vild med skabet, men det kræver lidt overtalelse af min mand. Jeg kan regne ud at jeg har betænkningstid til på fredag, hvor i har åbent hus. Er det rigtig tænkt?
    Kan du sende mig nogle mål? Dybde foroven, forneden, bredde og højde.
    Hvis det er nemmere, så er min mail malenejahn @ gmail . com (uden mellemrum)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Hvor heldigt:-)
    Ved I ca hvor meget dukkevognen kommer til at koste? Min farmor havde een magen til, som jeg legede med som barn, men af uransagelige årsager forærede hun den væk (da jeg var blevet voksen) uden at spørge mig først, den frækkert;-)
    Jeg blev helt glad, da jeg så jeres under diverse.
    Mange hilsner
    Kristine

    SvarSlet
  4. Fe blog og sikke nogle fund! Melder mig staks som fast læser:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det skønt at der stille og roligt kommer interesserede læsere rigtig hjertelig velkommen til vores blog.
    Og til Kristine: Øv hvor ærgerligt når noget man gerne vil eje,forsvinder på den måde og så er der også noget nostalgisk i at det har været i familien i mange år, men vores dukkevognen koster 550,- der er sat nye læderremme på den og ellers er den rigtig fin, alderen taget i betragtning.
    Til Malene: Køkkenskabet måler L:102, B for oven 34 B for neden 23,5 og H 77. Ja du har til fredag men hvis du beslutter enten det ene eller det andet vil jeg rigtig gerne vide det så hurtig som mulig.

    SvarSlet