onsdag den 26. januar 2011

Stol, bord og kreaguf.

Jeg har fantaseret om en sart gul farve lige siden jeg købte et par pliserede urtepotteskjulere i den farve for snart længe siden og nu er den prøvet af på en gammel stol som jeg fik af en dejlig veninde, den har stået i hendes barndomshjem så længe hun kan huske, nu har den fået et helt nyt liv og se hvor den stråler og ser glad ud.




Bordet fra forrige uges loppe indkøb har fået renoveret pladen og fået en liste, den blå farve er bibeholdt.




Inspireret af Line, min kreative datter fra Husflids-skabet tog jeg i byen for at finde et lille stykke voksdug til at lime på en bordblade, og se hvad jeg kom hjem med, 5m voksdug til alverdens spændende ting, prisen var helt i bund og så lå disse fantast-bånd også lige der og ville med hjem, egentlig er det snørrebånd mennn.. mon ikke de kan bruges til andre sjove ting.


1 kommentar: